Old Habits Die Hard


Hard enough to feel the pain… ”Always at the wrong place at the wrong time.” John McClane. Eu si John! ce mai, suntem mereu si mereu, în locul nepotrivit, la timpul nepotrivit, pentru cineva anume… nici nu era greu de ghicit! Cineva o sa-mi spuna: You have an obsesion, crazy woman…. Yeah! I am very crazy! I really am! I know that! So what? Si are de gând sa faca si seria 5! Me, too! I have only just 3 series, with this including… “Nu pot sa va spun daca voi mai juca rolul lui John McClane. Stiu ca exista planuri de a realiza Die Hard 5. Daca va fi ok, voi juca din nou” a declarat Willis pentru revista austriaca TV Woche. “Dar producatorii ar trebui sa se grabeasca, pentru ca, sa fim sinceri, sunt în forma, dar nu întineresc. Si nimeni nu vrea sa vada un erou de actiune care se plânge de dureri de sold” a mai spus el.

Willis a mai declarat ca se bucura ca au trecut “anii negri” de singuratate, dupa divortul de Demi Moore. Întrebat ce înseamna pentru el sa fie casatorit cu modelul Emma Heming, starul a declarat: “Emma este fantastica. Nu pot sa îmi tin mâinile departe de ea. Ne sarutam si ne îmbratisam tot timpul, chiar si în public. Fiica mea cea mica se simte uneori stânjenita de asta, dar mie îmi place” a adaugat el, râzând. Cred si eu! ce-i frumos si lui Dumnezeu îi place, vorba aia. Cum sa nu fii fericit, daca iubesti, Bruce Willis? Dar pare-se ca numai barbatii au voie! Pentru femei e interzis; ce poti face, doar traim într-o lume a barbatilor, orice altceva s-ar spune. Lumea, în ceea ce priveste asa-zisa moralitate, e mai misogina, decât în oricare  alta perioada a istoriei.

Actorul meu favorit, Bruce Willis, în vârsta de 55 de ani s-a casatorit în data de 15 martie 2009, cu frumoasa Emma Heming, manechinul pentru linia de lenjerie intima “Victoria’s Secret” cu 22 de ani mai tânara. Nunta au facut-o pe o insula din Marea Caraibelor, în prezenta câtorva invitati dintre care nu au lipsit ex-wife Demi Moore si actualul ei sot, Ashton Kutcher. Bruce a pastrat o relatie amicala cu acestia în special de dragul celor trei fiice pe care le au împreuna. Oricum, toata lumea a observat ca Emma Heming seamana izbitor cu Demi Moore.  În interviul pentru revista americana Bruce a declarat ca 10 ani de zile a trait în singuratate si nefericire. “Am trecut de la etapa … da-o naibii de iubire si am ajuns la… iubirea e raspunsul.” 

Pâna nu gasesti omul de care sa te îndragostesti lulea, nici nu merita sa întorci capul dupa careva, si e si normal sa fie asa. Pentru ca îmi place seria Die Hard,  dar in nici un caz pentru ca americanul John McClane salveaza lumea, intotdeauna de unul singur, ci pentru  doza de optimism pe care mi-o injecteaza  în creier, am cumparat primele trei DVD uri în engleza. La inceput mi-a fost greu sa le vizionez  în engleza pentru ca, nu am  învatat engleza la scoala ci, rusa si franceza, normal! Dar acum ne descurcam cu totii, ba chiar e mai fain asa. Bineînteles ca si copiilor mei le plac si întotdeauna ne uitam cu placere, cel putin de doua ori pe an; toamna si primavara, când astenia ne distruge buna dispozitie.

1988. Primul film din serie a fost cel mai vizionat din anul 1988, cu încasari de peste 80 milioane de dolari. Aceasta megaproductie l-a transformat pe Willis într-un superstar. Înca o dovada ca americanii sunt cei mai tari si destepti… în filme. 1990. Doi ani mai târziu, acelasi detectiv, rezultatul, un “Si mai greu de ucis” (“Die Harder”). 1995. În cel de-al treilea film al seriei, John McClane are din nou probleme, dar ca de fiecare data, Willis se dovedeste invincibil. Iar dupa aparitia “Titanicului” cu Leo Di Caprio în rolul principal a fost lansat si celebrul banc “De ce nu a jucat Bruce Willis în Titanic”. Raspunsul il stie toata lumea. 2007. Bruce Willis revine cu “Live Free or Die Hard” (“Greu de ucis 4?). Evident, detectivul John McClane are inca  o misiune de îndeplinit, înca un motiv pentru Willis sa exclame, ca de fiecare data, celebrul “Yippee-ki-yay, motherfucker!”.

Live Free Or Die Hard, ca la orice good  all action movie care se respecta, efectele speciale sunt la loc de cinste si super bine realizate. Fazele de actiune sunt în stilul caracteristic filmelor cu Bruce Willis: dure si old-school. Yippee-ki-yay, motherfucker! Valabila replica! Cine este adevaratul erou? Cel care are mult curaj… Te poti simti abandonat, trist, dar niciodata învins… de-aia îmi plac filmele lui Bruce Willis! Nu voi pune nici un trailer, ar fi o prostie din parte-mi…dar vin cu o piesa superba,  din 2004,  cu versuri compuse de Mick Jagger, vocalistul de la The Rolling Stones,  pe muzica lui  Dave Stewart de la Eurithmics; de interpretat, mi se pare cât se poate de normal, o interpreteaza Mick Jagger! Este o piesa extrem de reusita, a fost premiata cinci ani consecutivi, începând din 2005 cu Globul de aur, pentru Cel Mai Bun Cântec Original. Piesa a fost melodia filmului Alfie, si apare în film sub doua forme: una cântata de Mick Jagger si cealalta împreuna cu Sheryl Crow.  Piesa are ca titlu “Old habits die hard”.