Preparatele Uleioase pentru Ten


Folosirea preparatelor pe baza de ulei pentru tenul sensibil se folosesc de obicei seara, doar cateva picaturi inainte sau in locul cremei hidratante. Demachiantul. Pe o discheta de bumbac umeda (eu folosesc apa minearala pentru fata) se pun cateva picaturi din preparat si se dizolva machiajul cu grija, mai mult prin miscari indelungi de presare si apoi de stergere, decat cu miscari agresive de frecare. Dizolva machiajul si rimelul si nu irita ochii. Ca demachiant se poate folosii doar uleiul de samburi de struguri sau ulei de masline. Dupa uleiul de masline ai nevoie de o lotuine tonica sau de o clatire abundenta cu apa. Masca. Poate fi folosita in combinatie cu argila, ca o masca pentru ten sensibil. Concluzia este ca acest preparat imi face foarte bine, vad deja semne majore de vindecare a urmelor pe care le am pe fata si simt ca nu imi irita deloc pielea. L-am introdus deja in ritualul meu zilnic de ingrijire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu